Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS

Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu

Česká rodinná firma JIP východočeská a.s. provozuje v Brně na Pražákově ulici prodejnu, jež je na tuzemské poměry raritní. Na prodejní ploše o rozloze 6000 m2 je samozřejmostí nabídka z 19 500 položek potravin i nápojů, od těch klasických, přes bio a farmářské...

Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS

Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.

I my jsme jednu – a to rovnou zlatou – sošku získali. V kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje jsme uspěli s projektem Domácí kavárna, který jsme realizovali pro společnost Nestlé.

Shop in shop přehledně prezentoval kompletní nabídku káv značek Starbucks a Nescafé Dolce Gusto. Čisté provedení a kombinace prvotřídních materiálů zaujme na první pohled. Vystavení je také doplněno o reálný prvek – zdobí jej jutový pytel plný kávových zrnek, který přímo zve k vypití šálku horkého nápoje.

Že se projekt Domácí kavárna povedl, značí i to, že v loňském roce vyhrál také první místo v kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021.

Děkujeme porotě, společnosti Nestlé za příležitost a také všem kolegům v Dagu, kteří se na realizaci podíleli.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Slavíme úspěch na Shop! Paris Awards 2025: Dvě medaile pro český POP design
Hokejový set POP médií Fernet Stock a Republica strhne atmosférou nakupující i sportovní fanoušky
DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
undefined
undefined
undefined
Share This